Az EV-piacok lassuló növekedése miatt kellett visszavenni az elektromos átállás tempójából.
Nem teljesen tisztázott, hogy a nitrogén-oxidot és szenet is tartalmazó páracsíkok mennyire ártanak a környezetnek, de jót biztosan nem tesznek neki.
Az eredeti koncepciónál kisebb SUV-nak már most 42 000 előrendelője van.
A város alatti egyirányú alagutakban még mindig nem működik a beígért önvezető rendszer.
A közeljövőben inkább a hibridek és az elektromos teherautók fejlesztésére helyezné a hangsúlyt.
A teljes villamosítás helyett azonban megtartanák az e-üzemanyagokat Németországban.
A NIO és a BYD útját követi a Dongfeng is az új Nammi Box-szal.
Kötelező lesz a bukósisak használata biciklin, és a rollerhasználati szabályozás is átalakul.
Gazdák egy csoportja minden eszközzel megakadályozná az értékes anyag bányászatát.
A műhelymunkában készülő új modellek 2026 második felétől érkezhetnek.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb zöld hírekről! Engedélyezd az értesítéseket és az elsők között olvashatod a legfrissebb cikkeinket e-mobilitás, okosváros és okosotthon témákban (hogy a többiről ne is beszéljünk! :)