Kifejezetten a városi bringásokat veszik célba.
Több mint fél évszázad után tér vissza a jellegzetes városi kisautó - de már természetesen elektromos hajtással.
A kaliforniai cég évente negyedmilliót szeretne eladni a látványos külsejű kompaktból.
Mint kiderült, szinte bármire.
Sok a tévhit az elektromos autózással kapcsolatban, amiből a leggyakoribb az akkumulátorok élettartamára vonatkozik.
A hivatalos közlés szerint ez természetesen az emberek nagyobb biztonságát szolgálja.
A gigantikus létesítmény annyi energiát termel, hogy 100 hasonló fesztivált tudna ellátni.
Akkora a teljesítménye, hogy egyszerre 250 millió telefont tudna feltölteni.
Egy friss kutatás világít rá az ízeltlábúak drámai ritkulására.
A brit luxusmárka bemutatta elektromos stratégiáját.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb zöld hírekről! Engedélyezd az értesítéseket és az elsők között olvashatod a legfrissebb cikkeinket e-mobilitás, okosváros és okosotthon témákban (hogy a többiről ne is beszéljünk! :)