Nézz be a Volkswagen elektromos autós szabadulószobájába!
A német márka különleges módszerrel képzi a dolgozókat az elektromos autók gyártására.
A német márka különleges módszerrel képzi a dolgozókat az elektromos autók gyártására.
Pedig csak bő 3 tonnát nyom.
A fő bűnösök a repülés és a szén felhasználása.
A világítás, a víz, a fűtés és a hűtés mind olyasmi, ahol egy kis odafigyeléssel komoly megtakarítást érhetsz el.
Nemcsak a fenntarthatóságban, de az épületek tervezésében is új távlatokat nyit
A cél a cukorbevitel csökkentése és a rendszeres vízfogyasztás népszerűsítése.
Az elektromos autó a 2016-ban bemutatott Giuliát válthatja az olasz márka kínálatában.
A német márka szerint jobb módszer is létezik az energiatakarékos vezetésre.
Több mint 17 000 helyszínt azonosítottak, ahol rendkívül veszélyes vegyi anyagok szennyezik a környezetet.
A módszert autókhoz fejlesztették, de a táblagépek és telefonok piacán is komoly versenyelőnyt jelenthet.
A koncepció egyszer már bebukott, de a cég alapítója nem adta fel.
A hidrogéncellás haszonjárművek ugyanolyan hatékonyak, mint a dízelek, zéró emisszióval.
A technológia áttörést hozhat az önvezető technológiák terén.
Ráadásul közben az utasok is kellemes melegben maradnak.
A kaliforniai cég különös megoldása felgyorsíthatja az elektromos autók töltését.
Az elektromos autók érkezése komoly lehetőséget adott a szektorban eddig nem tevékenykedő cégek számára.
A fejvédőt az elektromos bringák sajátosságait szem előtt tartva tervezték.
Az FSD-mód potenciálisan baleseteket okozhat.
Sok darab annyira rossz minőségű, hogy csak elégetésre használható.
Egyelőre prototípusként, de már fejlesztik a kereskedelmi forgalomba szánt változatot is.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb zöld hírekről! Engedélyezd az értesítéseket és az elsők között olvashatod a legfrissebb cikkeinket e-mobilitás, okosváros és okosotthon témákban (hogy a többiről ne is beszéljünk! :)